Wszystko o Call Of Duty ModernWarfare 2

wtorek, 2 lutego 2010

Akt 3 misja 4

Misja 4: „Niedokończone sprawy”




Kieruj się za sojusznikami. Gdy tylko mina wyskoczy z ziemi [ZAPIS], jak najszybciej się połóż i od razu zwróć się w lewo. Na szczycie urwiska będzie trzech wrogów z rakietnicami, zdejmij ich korzystając ze spowolnienia, a potem jak najszybciej wstań i zacznij biec nieco w lewo – postaraj się szybko dobiec do jakiegoś drzewa, by się ukryć. Panuje tu kompletny chaos, dym zasłania widok, a sojusznicy wymieszani są z przeciwnikami – bądź gotów użyć przycisku walki wręcz, gdy tylko wpadniesz na któregoś z tych ostatnich. Lewa strona jest najbezpieczniejsza [ZAPIS] – gdy gra zostanie zapisana, wychyl się zza drzewa i zacznij zdejmować wrogów. Musisz przedrzeć się za dym, w stronę pni ściętych drzew. Najlepiej biegnij za jakimiś towarzyszami, a potem zajmij się przeciwnikami na południowym zachodzie.

Biegnij wzdłuż ogrodzenia, potem urwiska, po chwili zauważysz dwa jeepy [ZAPIS]. Nie strzelaj w nie, nic im nie zrobisz, przeładuj broń i wbiegnij na górę, w lewo, gdy tylko będziesz mógł. Dwa pierwsze jeepy zniszczone zostaną po chwili przez rakiety sojuszników, natomiast przed dom wjadą kolejne dwa. Postaraj się wybić tylu wrogów, ilu zdołasz, zanim zdążą opuścić pojazdy. Wycofaj się następnie – niech resztą zajmą się twoi sojusznicy. Zanim przejdziesz do kolejnej części misji, pobiegnij na zachód, omijając dom, aż do małej chatki przy brzegu [ZAPIS]. Pod jej ścianą, po prawej będzie [LAPTOP 1/3].

Wracaj do domu, musisz teraz włamać się do środka za pomocą ładunku wybuchowego. Możesz to zrobić w trzech miejscach, wybierzmy boczne drzwi po lewej. Wykorzystując spowolnienie postaraj się szybko zdjąć przeciwników w tym pomieszczeniu. Uważaj, bo kolejni są w następnych pokojach – i po prawej, i po lewej. Dlatego bądź gotów przykucnąć za stołem [ZAPIS], a potem ostrożnie wejść do głównego hallu (po prawej) i wykończać kolejnych przeciwników. Poszukaj jakiejś broni z granatnikiem lub samego granatnika. Wejdź po schodach i strzel w ścianę po prawej – w łazience ukrywa się przeciwnik. Pokój po lewej jest pusty [ZAPIS], a przed nim są drzwi, na które załóż ładunek. Po wybuchu zacznij obrzucać wrogów granatami (dwóch za stolikiem naprzeciwko i trzeci, który wybiegnie z prawej), po wykończeniu wszystkich sprawdź lewy, dalszy róg pokoju – będzie tam [LAPTOP 2/3] (możesz też odwiedzić łazienkę po prawej).

Wracaj na dół, do kuchni i poszukaj schodów do piwnicy (po drodze możesz podnieść coś cięższego, np. M204 – przyda się niezwykle w następnej części misji). Uważaj – za rogiem po lewej czai się przeciwnik. Wykończ go i podłóż ładunek pod lewe drzwi. Po wybuchu szybko zabij trzech przeciwników, którzy będą próbowali uciec [ZAPIS]. Następnie zajmij się w taki sam sposób prawymi drzwiami. Tu jeden będzie naprzeciwko, a drugi po lewej – jest tam takżeWracaj do drzwi wyjściowych i po chwili – zanim zaczniesz łamać zabezpieczenia komputera – porozstawiaj miny typu Claymore w różnych miejscach (schody do piwnicy, boczne drzwi i drzwi wejściowe). Umieść przy komputerze urządzenie do hakowania [ZAPIS]. Musisz teraz chronić tego domu, twoi sojusznicy będą sami nieźle sobie radzić, a gra co chwila się będzie zapisywać. Połóż się na szczycie schodów prowadzących na piętro i zabijaj przeciwników naprzeciwko (wbiegających przez drzwi frontowe, wrogowie lubią się za nimi kryć – można przez nie strzelać, co też rób) oraz po prawej (tych, którzy dostali się przez piwnicę i drzwi boczne). Spoglądaj jednak co jakiś czas na komputer, z którego ściągasz dane, bo wrogowie mogą się tam kręcić.

Gdy ściągniesz połowę danych [ZAPIS], nie zmieniaj miejsca pobytu – to nadal doskonały punkt obronny. Przeciwnicy nie będą wrzucać granatów tam, gdzie jesteś, jednak musisz uważać na moment, w którym zaroi się od nich w okolicach dwóch jeepów przed drzwiami frontowymi. Powinieneś jednak sobie poradzić, jeśli jednak to miejsce nie spełni swojej roli, ukryj się w innym – pomiędzy kanapami po lewej. Jeśli wrogowie zniszczą urządzenie, misja zakończy się porażką [ZAPIS]. Gdy tylko dane się ściągną, pozostań na swoim miejscu i upewnij się, że choć przez chwilę żadni przeciwnicy się tu nie kręcą. Następnie jak najszybciej zabierz urządzenie i ukryj się obok Ghosta w pokoju po lewej (patrząc na drzwi frontowe). Poczekaj, aż Ghost skończy rozmowę z dowództwem [ZAPIS], po czym – gdy wybiegnie – wyeliminuj wraz z nim wrogów w głównym hallu i czym prędzej opuść to miejsce przez frontowe drzwi. Kieruj się w prawo, przeskocz przez barierki.

Czeka cię tutaj naprawdę trudny moment misji, gdyż przeciwnicy są właściwie wszędzie. Jedną z opcji jest ukrycie się gdzieś pomiędzy chatką po prawej a drzewem. Zdejmij kilku wrogów, a następnie biegnij sprintem przed siebie, do ogrodzenia, a dalej wzdłuż niego. Cały czas trzymaj się Ghosta, po niedługiej chwili dotrzecie do miejsca, w którym możesz zeskoczyć na dół (po lewej) [ZAPIS]. Czeka cię ostatnie wyzwanie w tej misji – z naprzeciwka będą wybiegać wrogowie. Trzymaj się prawej strony i wbiegnij za dwa drzewa, stojące obok siebie – po drodze strzelaj do wrogów naprzeciwko, a potem wychyl się lekko i pozdejmuj pozostałych przeciwników. Nie możesz jednak pozostać tu zbyt długo – w odpowiednim momencie wstań i zacznij sprintem biec w prawo. Po chwili rozpocznie się scenka, która zakończy tę misję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz