Wszystko o Call Of Duty ModernWarfare 2

wtorek, 2 lutego 2010

Akt 2 misja 5

Misja 5: „Gułag”




Gdy tylko helikopter zawiśnie przy pierwszej wieży, skorzystaj z celownika i przytrzymaj przycisk dokładnego celowania. Zacznij eliminować wrogów, w pierwszej kolejności tych z rakietnicami (będzie ich tu trzech, czterech). Gdy to zrobisz, helikopter poleci do następnej wieży. Zrób to samo, co poprzednio, przeciwników z trzeciej wieży zabije rakieta z sojuszniczego samolotu. Po chwili wylądujesz w środku twierdzy [ZAPIS].

Nie biegnij za towarzyszami, tylko spójrz przez ogrodzenie nad wielką bramę. Będzie tam kilku żołnierzy, których wyeliminuj z karabinu snajperskiego. Skieruj się następnie do bramy po prawej, a potem szybko ukryj obok czołgu z rakietami po lewej [ZAPIS]. Za nim, nieco dalej, jest budynek z balkonem, na którym skrywa się sporo wrogów. Zacznij ich zdejmować – po chwili helikopter dokończy za ciebie robotę. Biegnij do budynku, przeskocz przez zaporę z worków z piaskiem i przygotuj się na potyczkę z przeciwnikami, którzy wybiegną z małego dziedzińca (uważaj w szczególności na tego, który wyjdzie z drzwi po prawej, z budynku, który został przed chwilą ostrzelany przez śmigłowiec). Zmień broń na zwykły karabin i stań przy wejściu na dziedziniec; wychyl się i zdejmij widocznych wrogów. Uważaj – dwóch wybiegnie z lewej, z więzienia. Zanim tam pójdziesz, wejdź po schodach naprzeciwko do niedużego pomieszczenia. Po lewej, na jego końcu, będzie [LAPTOP 1/4].Wracaj na dół i przejdź przez bramę. Za rogiem po lewej będzie kilku wrogów, ukryj się za jakąś osłoną i ich wykończ – potem zajmij się tymi, którzy są nieco dalej, w pomieszczeniu kontrolnym. Gdy już je oczyścisz, udaj się tam z towarzyszami. Wejdź za ścianę z monitorami – na stoliku naprzeciwko znajduje się [LAPTOP 2/4]. Zejdź po schodach za kapitanem [ZAPIS] i szybko ukryj się pod pierwszą bramą po lewej.

Eliminuj wrogów przez kraty i pozwól kapitanowi iść pierwszemu – niech przeciwnicy ostrzeliwują jego. Uważaj na strażników, którzy wybiegną z celi po prawej. Nieco dalej staniesz przed zamkniętą bramą – zajmij się eliminacją wrogów, podczas gdy jeden z towarzyszy będzie próbował ją otworzyć. Wpierw otworem stanie druga brama, dopiero potem pierwsza. Przebiegnij przez obie [ZAPIS] i wstań. Zacznij zabijać strażników po drugiej stronie, a gdy nikt nie będzie ci już przeszkadzał, zbiegnij po schodach po lewej do zbrojowni.

Tu szybko zamień karabin snajperski (jest pod jedynką) na tarczę balistyczną, gdyż ta niewątpliwie przyda się w dalszej części poziomu [ZAPIS]. Na razie jednak wyjmij karabin i przygotuj się do odparcia ataku ze wschodu – wpierw wybierz jakieś dogodne, w miarę osłonięte miejsce. Musisz jednak wiedzieć, iż wrogowie pojawią się praktycznie wszędzie, dlatego wychodź do menu i sprawdzaj na radarze, gdzie są kolejni przeciwnicy [ZAPIS]. Po niedługiej chwili musisz odeprzeć podobny atak złożony z jeszcze większej liczby żołnierzy – to bardzo trudny moment misji, dlatego nie wahaj się po prostu położyć, jeśli zostaniesz zraniony. Zdejmuj wrogów, a gdy drzwi staną otworem, biegnij za dowódcą (możesz tu wyciągnąć tarczę balistyczną, lecz lepiej chroń się za tarczą kapitana). Po drodze zdejmiesz jeszcze jednego strażnika, by w końcu znaleźć się w zewnętrznym pierścieniu [ZAPIS].

Przykucnij i w tej pozycji posuwaj się dalej, trzymając się osłon z lewej strony. Stań obok bramy, za którą po prawej jest otwarta cela i eliminuj wybiegających z niej wrogów oraz tych, którzy pojawią się z lewej. Tarcze sojuszników będą cię osłaniać, tu nie powinno być problemów. Po wyeliminowaniu wrogów wejdź do otwartej celi – znajduje się w niej [LAPTOP 3/4] (po prawej). Wracaj na korytarz i uczep się liny, by zjechać na dół.

Tam wbiegnij do ciemnego korytarza i włącz noktowizor [ZAPIS]. Skręć w lewo, a potem od razu w prawo, przykucnij i zacznij zabijać strażników naprzeciwko, a także tych, którzy wybiegają z cel. Jeśli oberwiesz, szybko skryj się za rogiem. Uważaj na granaty – zwykłe i błyskowo-hukowe. Gdy sytuacja się uspokoi, pozwól towarzyszom przeszukać cele – w niektórych mogą być wrogowie (w jednej lub w dwóch), dlatego nie ma sensu, byś ryzykował swoim życiem. Dobiegnij do końca korytarza i wyłącz noktowizor.

Po wybuchu skręć w lewo [ZAPIS] i jeszcze raz w lewo [ZAPIS]. Za kolejnym zakrętem w lewo, za rurami stoi trzech wrogów. Trudno ich trafić, dlatego celuj starannie. Udaj się tam, gdzie byli i na końcu cienkiego korytarza ustrzel kolejnego strażnika. Na końcu, po prawej, rzuć granat w dwóch wrogów, a potem załóż ładunek na ścianie po lewej [ZAPIS]. Po wybuchu postaraj się zabić jak największą liczbę wrogów i maksymalnie wykorzystać spowolnienie czasu. Skryj się następnie i zwróć przede wszystkim uwagę na tych strażników, którzy znajdują się na tarasach na górze (po lewej i prawej). Eliminuj ich i jak najszybciej dostań się na koniec pomieszczenia [ZAPIS].

Tu wyjmij tarczę balistyczną i przygotuj się na bardzo trudną przeprawę. Pamiętaj cały czas o sporej liczbie wrogów na tarasach, jednak nie masz czasu zająć się nimi, gdyż po chwili z naprzeciwka wybiegnie sporo przeciwników z tarczami. Najlepiej tuż po zapisie pobiec ile sił w nogach do końca drugiego pomieszczenia, szybko wyjąć tarczę i korzystać z przycisku walki wręcz do odpychania wrogów z tarczami (tuż przy wyjściu). Spróbuj przedrzeć się za nich, a potem przylgnij do którejś ze ścian i poruszaj się w ten sposób (bokiem, odpychając przeciwników, którzy na ciebie wpadną) do końca sali. Na jej środku będzie dziura w podłodze, w którą wskocz [ZAPIS]. Biegnij za kapitanem i podłóż ładunek. Po wybuchu zauważysz walkę dwóch ludzi – ten, który jest duszony, to przeciwnik, dlatego pomóż więźniowi i oddaj w strażnika parę strzałów.

Gdy tylko scenka dobiegnie końca [ZAPIS], odwróć się w lewo, prawie za siebie – na stoliku przy ścianie za tobą stoi [LAPTOP 4/4]. Zabierz go i zacznij czym prędzej stąd uciekać. Udaj się w lewo, potem w prawo i do końca. Następnie zawróć (ta droga zostanie odcięta) i skręć w prawo przy pierwszej możliwej okazji. Potem jeszcze raz w prawo i do końca sporej sali. Poczekaj na drugą scenkę, a gdy kapitan wystrzeli flarę i z góry spadnie lina, szybko do niej podbiegnij i się jej uczep. Misja zakończy się sukcesem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz