Wszystko o Call Of Duty ModernWarfare 2

wtorek, 2 lutego 2010

Akt 1 misja 3

Misja 3: „Alpinista”

Idź cały czas za Soapem – nie musisz się strasznie starać, by nie spaść. Poczekaj, aż towarzysz wespnie się na odpowiednią wysokość, po czym zacznij robić to samo [ZAPIS] – wciśnij i przytrzymaj przycisk celowania, a potem wciśnij i przytrzymaj przycisk strzału i puść jednocześnie przycisk celowania, potem odwrotnie – rób tak, aż znajdziesz się na górze. Tam poczekaj, aż Soap skoczy [ZAPIS], po czym również weź rozbieg i skocz – gdy znajdziesz się przy ścianie, wciśnij oba przyciski, by się uczepić. Następnie wskocz na wyższą półkę po lewej, i wespnij się na kolejną – tu wspinaczka definitywnie się zakończy [ZAPIS].

Wciśnij ‘trójkę’, by włączyć czujnik ruchu zamontowany na twojej broni i podążaj dalej z Soapem [ZAPIS]. Po chwili zauważycie dwóch strażników – na ‘trzy’ zabij tego po lewej [ZAPIS]. Idźcie dalej, po chwili powtórzycie manewr – ponownie na ‘trzy’ zabij przeciwnika po lewej [ZAPIS]. Idź dalej, niebawem będziecie musieli się rozdzielić – zeskocz w lewo, na dół [ZAPIS], a potem idź trzymając się prawej ściany skalnej.

Dotrzesz do drewnianych skrzynek, za którymi jest strażnik. Jeśli chcesz zdobyć Achievement, nie możesz nikogo zranić, ani zaalarmować, zanim nie podłożysz ładunków (nic się jednak nie stanie, jeśli Soap kogoś zdejmie). Opiszemy sposób, w jaki można to zrobić. Skieruj się na zachód, w stronę zaspy, z której wystaje wieża strażnicza. Można na górę wejść po drabinie, jest tam [LAPTOP 1/3] (uważaj jednak na wspomnianego strażnika!). Następnie zacznij iść na południe, do budynku, poczekaj na strażnika, który wyjdzie z prawej i będzie chciał wejść do środka. Soap zdejmie go, jak również jeszcze jednego po lewej. Wejdź do budynku i podejdź do siedzącego strażnika [ZAPIS], lecz go nie zabijaj.

Wracaj do drzwi wejściowych i pójdź wzdłuż ściany budynku po lewej i ogrodzenia z prawej. Po chwili skręcisz w lewo i dotrzesz do czerwonego, otwartego z obu stron kontenera. Obok jest budynek z dwoma strażnikami, uważaj na nich, by cię nie przyuważyli. Ukryj się za jego rogiem, Soap poinformuje cię o nadjeżdżającym jeepie – oczywiście, unikaj pojazdu na ognia. Gdy przejedzie, idź na południe, aż do czerwonej siatki – jest tam strażnik, którego zdejmie Soap. Teraz skręć na wschód i cały czas idź lub czołgaj się przed siebie, aż zatrzymasz się przy sporym budynku ze słupem. Nieco dalej na wschód jest namiot, a po jego prawej stronie zaspa, z której można zeskoczyć na dół – gdy nie będzie w pobliżu jeepa, jak najszybciej zrób to i biegnij przed siebie, by ukryć się pod skrzydłem samolotu. Pójdź kilka kroków w stronę celu [ZAPIS] i podłóż ładunki pod stację paliwową, po czym ukryj się za cysterną po prawej [ZAPIS]. Achievement powinien być twój – Soap odpowiednio to skomentuje.Biegnij wzdłuż ogrodzenia na południe i zatrzymaj się przy drugim samolocie [ZAPIS]. Musisz teraz sprintem przebiec przed pojazdem opancerzonym po lewej, pomiędzy mały budynek a jeepa naprzeciwko. Następnie udaj się w stronę dużego, czerwonego budynku nieco po lewej i skręć w lewo za jego róg, zeskocz i skręć w prawo za sąsiedni budynek. Przestrzel drugie okno, tuż za nim jest [LAPTOP 2/3]. Odwróć się i dołącz do Soapa, który jest dokładnie za tobą [ZAPIS]. Wejdź z nim do środka i pozwól mu wykończyć strażnika, skręć w prawo i wbiegnij po schodach na górę. Ponownie zakręć w prawo, potem w lewo – na końcu pomieszczenia znajduje się poszukiwany moduł. Gdy wrócisz, szybko się ukryj. Musisz zdetonować ładunek, zanim wrogowie zastrzelą Soapa – gdy to zrobisz, postaraj się szybko wyeliminować jak najwięcej wrogów.

Zbiegnij do towarzysza [ZAPIS] i zwróć uwagę na czterech przeciwników, którzy wybiegną z lewej – postaraj się ich wybić, zanim zdążą ukryć się za jeepem obok. Wychyl się i zabij kolejnych, obok budynku naprzeciwko, a potem biegnij za Soapem i ukryj się za betonowymi blokami. Wychyl się i zdejmij żołnierzy po prawej i lewej stronie zniszczonego samolotu, po czym wbiegnij w jego szczątki i szybko skryj się pod kolejnymi, betonowymi blokami lub za nimi. Upewnij się, że za wrakiem samolotu nie ma żadnych wrogów, których wcześniej nie zauważyłeś, bo strzelą ci w plecy. Spójrz w prawo – przeładuj i przygotuj się na szybką eliminację czterech żołnierzy na skuterach (po dwóch na skuter) i innych, okolicznych wrogów. Jeśli nie zdołasz wykończyć przeciwników na skuterach, nic się nie stanie – twoim zadaniem jest po prostu biec do wyznaczonego punktu, ile sił w nogach. Szybko udaj się w miejsce, z którego wyjechali, gdy na drodze nikogo nie będzie, odwróć się i pomóż przebiec Soapowi. Następnie szybko ześlizgnij się po stromym zboczu [ZAPIS], spójrz za siebie i zdejmij pięciu delikwentów na górze. Ostatnią rzeczą na tym etapie misji będzie wyłączenie z gry kilku skuterów, które zjadą z góry.

Wsiądź na skuter i zacznij jechać [ZAPIS], po drodze strzelaj oczywiście w przeciwników na skuterach – nie musisz nawet celować, po prostu strzelaj cały czas nie martwiąc się o amunicję. Gdy zostanie ci około dwa kilometry do punktu docelowego [ZAPIS], uważaj na helikopter, który zacznie strzelać w ciebie rakietami. Po chwili droga się zwęży i tu – jeśli zależy ci na laptopach – musisz uważać na prawą stronę. Gdy do punktu docelowego pozostanie ci około 1850 metrów, patrz w prawo, aby ujrzeć małą, drewnianą chatę – koniecznie tu zwolnij! [LAPTOP 3/3] jest ukryty pomiędzy drzewami naprzeciwko (gdy wyjedziesz z odcinka z barierką po prawej). Dalej gnaj cały czas przed siebie, omiń mały posterunek z kilkunastoma żołnierzami [ZAPIS], ponownie uważaj na helikopter i jego rakiety, a gdy wjedziesz na górę, przygotuj się do szaleńczego slalomu pomiędzy drzewami (uważaj, by nie wpaść na nie!), zakończonego skokiem przez przepaść. Dalej wystarczy tylko dojechać do śmigłowca, by misja zakończyła się sukcesem.